fredag 22 januari 2010

Hej Igen





Äntligen så har lusten infunnit sig

Det har varit borta ett tag men nu så................................




jag gjort en Present docka till Marie som fyllde 45år





måste visar nesesärrna som jag gjorde till mina BarnBarn i Julklapp







Jag hitttde en sida som jag rekomenderar

stickverkstad.blogspot.com


(fick lust att sticka en pippitröja till barnbarnen)


får se hur mycket man orkar nu för nu är jag frisk säger dom på fkassan

har varit helt sjukskriven sen mars-09 men inte fått det godtjänt av fkassan så nu är alla våra sparade pengar slut så jag måste ställa mej till arbetsmarknadens förfogande fast jag har lika mycket om inte mer besvärr än innan men vad gör man man man måst ju ha mat på bordet och barnen kläder får se hur det går . Usch detta samhälle vart är vi på väg ..........

Man måste vara frisk för att vara sjuk !!!!!!!

Kram på er från Cina



























1 kommentar:

  1. Hej Cina...
    Så fina saker du har gjort...Ellens nesesär är fullt i spännen, snoddar o läppglans m.m så den är verkligen välanvänd =)

    Stackars dig...håller med dig själv är jag fortsatt sjukskriven tom feb ut så får vi se vad som händer för mig....jag vill ju ut o jobba men jag klarar inte av mitt nuvarande så jag får hoppas att det löser sig...

    Nu börjar vi ju närma oss lite ljusare tider med att våren snart är hos oss...

    Må så gott & hälsa familjen!

    Kram Camilla

    SvaraRadera