söndag 21 februari 2010

Os mössa

Hej på er
Ett tag sedan jag skrev men här kommer några rader i alla fall
Det är ju OS nu som alla säker vet och vad måste man ha då jo en
OS-MÖSSA
Jag har gjort 2 st redan 1 till ska jag göra (är beställd)

Joel mitt barn barn ska få dem lilla och så Farfar (min man ) ska så klar ha den andra

Farfar provar sin

Har även gjort förkläde till Liza (min dotter ) Hon är färdig Frisör till Våren

Även en filt till en granne som nyss fått barn

Kommer mera bilder i mån ska sova nu tänkte jag

GOD NATT och KRAM

Cina

2 kommentarer:

  1. Först undrade jag vem det vara som skrivit hos mig. ;)
    Men så förstod jag när jag såg bilderna här på sidan. ;))
    Visst är det kul att virka OS-mössorna.
    Jag har även virkat i helt andra färger och med annan randning.

    SvaraRadera
  2. Är det förklädet ett som hon ska använda när hon klipper?

    SvaraRadera