lördag 12 februari 2011

Några rader från mej

Hej på er det var ett tag sedan jag skrev har haft fult upp med mej själv
  men jag har även  sytt och passat barnbarn  

I söndag var vi och hälsade på hos Charlie gud va söt-liten  han var (tänk va fort man glömmer )

                                              storebror Lucas

I veckan har jag varit barnvakt åt mina andra barnbarn föräldrarna har tränat och jobbat
Alltid lika kul att passa dom
I dag fick jag en present av Joel (mitt största barnbarn 6 år ) en hjärta som han gjort i skolan det står
 "jag älskar dej " 
Va glad jag blev!!
I går kväll  var vi i Lerum/Gråbo  med  Emma som  tatuerade sig på ryggen jättefint

t.o.m. jag och Mikael ska   tatuera oss har vi bestämt 5/3  (åldersnoja ???? eller )
 Tatuerarens  hemsida Billys sida

Jag har gått med i PW quiltgrupp
Jättekul ska försöka hinna med en nessesär innan måndag och så måste jag sy en ko bonad nästa vecka jättesöt
Håller på att sy Valentins bonader med sy tillsammans gänget
Bild kommer senare har gjort 4 olika men vill inte visa dom innan måndag


Nu ska jag fortsätta med att förbereda maten min syster med familj kommer i kväll
Jag ska bjuda på Trattkantarellsoppa och grekisk pyttipanna  super gott + lite gott vin och Öl till Gubbarna

Ha nu en bra Helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar