torsdag 7 april 2011

ARG !!!!!¤% #¤&()??!!!!!!!!!!!!

f....!!!!!!........... j...............a !!!!!.......... Dator
 Jag är arg häromdagen när jag skulle starta datorn så var den jätteseg den  jobbade och jobbde
till slut startade den men va hade hänt då ?
JO ALLA VAR BORTA mina bilder ,länkar,favoriter   allt finns  bara mapparna kvar .
Jag kan komma ut på internet i alla fall  .
Ska få hjälp av min svåger som kan lite om datoren så får vi se vad som hänt och vad som kan räddas


Nu i helgen ska vi i alla fall ställa ner  Husvagnen i Olofsbo ska bli skönt med husvagnslivet Vi kommer att vara där så mycket vi bara kan  Hoppas det blir en fin sommar .

 Detta blev ett tråkigt inlägg utan bilder 

Kram på er och ha en trevlig HELG

Cina

1 kommentar:

  1. Hoppas at du kan få hjelpe med at få uprettat alt igjen, det ska ju gå, jag har varit ute for det samma, men fikk hjelp och dom tilbacke stelde pc.

    kram frn audi

    SvaraRadera