onsdag 13 april 2011

Hej detta fick jag från  Eva (hennes blogg läser nästan varje dag)


Denna award skall ges vidare till 5 bloggare som har färre än 100 följare,som en liten uppmuntran.


 
1.Länka till givaren

2.Skicka vidare till 5 bloggare

3.Svara på 5 frågor



1.Varför jag började blogga.
Kul att visa vad man sy och jag tycker det är väldigt kul att titta på vad andra syr och visar
hoppas att man kan bidraga med lite insepartion i alla fall

2.Vilka bloggar jag följer.
Jag har följt några men nu har alla försvunnit för jag har formatero datorn men ska försöka göra en ny lista  jag kommer i håg några i alla fall





Detta var bara några fler finns  men hittar dom inte nu

3.Vilken färg gillar jag.

Vitt,Svart och jeansfärg


4.Vilken film gillar jag.

Ser ibland på film men jag har ingen speciell favorit
men på tv gillar jag desperate housewives,Grey's anatomy och Så ska det låta

 
5.Land jag skulle vilja besöka.

Jag skulle vilja åka till USA och köpa TYG!!!!!! eller  något annat ställer där dom har billiga och bra tyger
och där det  finns sol och bad älskar SOLEN


6. Nu skickar jag denna Awarden vidare till



Kram på er alla nu ska jag fortsätta och fixa min dator   massor av program som ska läggas in
passar även på att ge alla en stor bukett med vitsippor

ps kolla här va man kan vinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar