fredag 27 maj 2011

Fredagsmys

Äntligen Fredag  Idag fyller min Älskade Gubbe  52 år  Grattis !!!!!!
Har gjort en smörgåstårta  som vi ska mumsa på i kväll

Nu är det husvagnen som gäller i några dagar jag stannar kvar på söndag när Mikael åker hem
(han kommer ju på onsdag igen )
Jag har har ju med mig  Janne!!!
(min symaskin  Janome Memory Craft 6600 )
Jag har tänkte börja sy ett Dop täcke till dopet i juni och så ska jag sy färdigt några dukar 
nu när jag är själv några dagar .

Har ju stickat färdigt Ebbas tröja  som hon fick nu när hon fyllde år
 

även en ponco fick hon som jag virkat nu håller jag på med mera tröjor till andra  barnbarnen

Här kommer en bild på  min gulliga Barnbarn
 (Charlie  3 månader  fattas  )

Joel 6 år Ebba 4 år Hannah 4 år och Lucas 3½ år  

Ha nu en trevlig och Mysig helg

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar