söndag 15 maj 2011

Hej igen

Nu äntligen så uppdatera jag min blogg
Jag har sytt en handuk sen sist d en fick Leif i dag när han fyllde 70 år
han blev Jätteglad

Har även sytt En duk                                              Vändbara  Kuddfodral  
Kudde med spets                                 Närbild på kudden


Detta är  presenter  som jag ska ge bort i  veckan
(hoppas födelsedagsbarnet inte läser detta)
Men jag fick bra betyg av mina tjejer här hemma
SÅNA VILL VI OCKSÅ HA ........
Kul att dom tyckte om dom så nu ska här sys kuddar ska bara köpa lite mer spets
någon som vet var man kan köpa bra och billig spets ?

Kram på er alla
Hoppas ni får en bra vecka

Nu ska jag se på  Sverige -Finland  jag tror det blir 4-3 
ska även passa på att sticka färdigt Ebbas present hon fyller 4 år på lördag och ska få en pippitröja 
har bara armarna kvar   (bild kommer på tröjan när den är färdig ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar